چشمهایت!

ایکاش من گذری بودم بر ساحل دریای دلم .

ایکاش افسانه ای بودم از قصه های هزار و یکشب و یا کاغذی بودم که کودکی بر من نقش خورشیدی می کشید و من تا ابد می درخشیدم .

ایکاش تو دیواری بودی که من چون پیچکی بر تو تکیه می کردم و حتی گذر باد و باران نیز جدایمان نمی کردو یا شاید تو رودخانه ای بودی و من تک ماهی گذر عشقت.

ایکاش درخت بودیم و دست عبور زمان نیز به آرامی از ما چشم می پوشید و ما هرگز قدمی به عقب بر نمی داشتیم٬هر صبح چشم در چشم هم باز می کردیم و هر شب دست در دست هم به خواب می رفتیم.
تنها نگرانیمان برف زمستان بود و دلخوشیمان گنجشکهای سر هر شاخه ...

هیچ گاه به سخن نمی آمدیم و یک دیگر را با کلام آزار نمی دادیم ٬فقط نگاه بود و نگاه ...

ایکاش مرا می بخشیدی...
ایکاش از گناهم در میگذشتی...
 
آه . . .
چه خوب است خیره در چشمان تو شدن و تکه آسمان را در روشنی آنها دیدن و چه خوب است سکوتت را چشیدن و به تمنای روزنه محبت تو ماندن.

بگذار من در نگاهت غرق شوم ، بگذار من در تکه آسمان نگاهت خود را بیابم!
 
بگذار باز دیگر در کنار تو باشم.
بگذار بار دیگر به تو تعلق داشته باشم.
بگذار...
نظرات 3 + ارسال نظر
کامیرا شنبه 18 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 00:11 http://bandarabbascity.blogsky.com

سلام. وبلاگ قشنگی دارید. موفق باشید.

سرمه شنبه 18 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 03:38

ببین ندا جونم...من کشتم خودمو باز تو گوش نکردی...اون برگشتنی نیست...باید ازش بگذری....این تنها راهه!

گیتاریسم تنها سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 11:08 http://jahrom.blogsky.com

سلام امیدورم موفق باشی خوبه یه سر هم به من بزن اخه تنها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد